PERHATIAN

Kami mengalu-alukan sebarang informasi dan juga timbal balas daripada anda sekalian terutamanya mengenai isu-isu setempat di Pulau Pinang.

Mari kita sama-sama bongkar dan dedahkan pembohongan Lim Guan Eng dan DAP Pulau Pinang !!

Emelkan ke penang.umb@gmail.com

Terima kasih.

Saturday, June 4, 2011

PKR & IRI (CIA) Mesyuarat Sulit Di Sunway Hotel




AIDCNews – 31/05/11 – “Minggu lepas, 24 Mei, International Republican Institute (IRI) buat mesyuarat dengan PKR di Sunway Hotel (Seberang Jaya).. IRI ini adalah agen CIA untuk menolong parti-parti di luar AS (Amerika Syarikat).
“Dua orang Yahudi daripada Bangkok turun. Kita ada bukti. Saya minta PKR jawab !”, kata Ir Shaik Hussin, di Pentas Pemuda, Kampung Baru Alma, Bukit Mertajam, Pulau Pinang.
AIDCNews, sebelum ini mendedahkan IRI merupakan salah satu daripada empat komponen yang bernaung di bawah NED (National Endowment for Democracy), satu organisasi yang ditaja Yahudi berpengkalan di AS.
21 Mei lalu, bekas Setiausaha Sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim, Muhamad Rahimi Osman, turut mendedahkan sepucuk surat yang ditulis oleh bekas majikannya, Anwar, untuk memohon dana kepada Presiden NED, seorang pengurus dana berbangsa Yahudi bernama Carl Gershman.
Surat bertarikh 18 Jun 2007 yang ditandatangani oleh Anwar Ibrahim menggunakan platform ibu pejabat Anwar di AS iaitu syarikat AIA di 585 Grove Street, Suite 135, Herndon, Virginia, 20170. Klik sini,sini sini, sini, dan sini
“Dakwaan Anwar sebagai agen CIA, pengkhianat negara dilihat oleh penyokong pakatan, orang kampung dan rakyat marhain sebagai satu tuduhan yang keterlaluan.
“Namun sanggupkah anda menerima kenyataan dan realiti sebenar sebahagian besar yang jumud telah terpengaruh dengan permainan politik Anwar dan kini sudah tergolong menjadi perkakas CIA dan Yahudi untuk memusnahkan negara ini ?”, kata blogger Pisau. net. Klik di sini dan sini
Pisau.net turut memetik kata-kata penggubal undang-undang NED, Allen Weinstein, yang mengesahkan peranan NED dan komponen-kompenennya adalah sama dengan peranan CIA.
“Apa yang telah dilakukan oleh NED hari ini adalah perkara sama yang pernah dilakukan oleh CIA, 25 tahun dahulu”, kata Allen Weinstein dalam Washington Post, 22 September 1991. Klik di sini
Manakala, Anwar Ibrahim, Ketua Pembangkang Malaysia adalah salah seorang panel pemikir NED yang dilantik sejak dari tahun 2007 .
NED khususnya IRI telah terlibat secara langsung membantu karier politik Anwar di Malaysia khususnya dalam PRU 12. Klik sini dan sini.

1 comment:

  1. Saya bercakap dengan Tuan Haji Razak dari Pekan Darat. Dulu Haji Razak, masa Majlis Agama Islam P.Pinang dibawah kerajaan negeri BN, adalah Kadhi yang telah menyumbang sumbangan dalam memberi perkhidmatan kepada masyarakat setempat. Orang-orang Islam boleh ke rumah Haji Razak pada bila bila masa untuk interview nikah..Sekarang dibawah kerajaan negeri P.Pinang DAP dan PKR serta PAS, jawatan Haji Razak telah dimansuhkan..Semua urusan mestilah ke pejabat yang tutup tepat jam 4.30petang...

    Inilah haprak kerajaan negeri P.Pinang...sampai kadhi pun depa jatuhkan....

    ReplyDelete