PERHATIAN

Kami mengalu-alukan sebarang informasi dan juga timbal balas daripada anda sekalian terutamanya mengenai isu-isu setempat di Pulau Pinang.

Mari kita sama-sama bongkar dan dedahkan pembohongan Lim Guan Eng dan DAP Pulau Pinang !!

Emelkan ke penang.umb@gmail.com

Terima kasih.

Tuesday, April 6, 2010

Awat Lim Guan Eng Ngok Sangat..

Lim Guan Eng telah menjadi Ketua Menteri Pulau Pinang tetapi sehingga ke saat ini, beliau masih gagal memainkan peranan penting di dalam membangunkan negeri ini.


Apa yang beliau lakukan ialah membesar-besarkan perkara yang sangat kecil seperti memberi 'bantuan' kepada warga emas sebanyak RM100 - Rm200. Cubalah bayangkan wang itu untuk satu tahun, apakah Guan Eng tidak pandai nak membuat kiraan mudah. Nama sahaja akauntan bertauliah!

UMB mendapat tahu bahawa terdapat pergeseran yang berlaku di antara kerajaan DAP Komunis Pulau Pinang dan YDP MPPP yang baru. Isunya ialah mengenai penafian YDP bahawa MPPP tidak akan membiayai satu projek raksasa bertempat di gelanggang lumba kuda.

Tetapi, kerajaan negeri terpaksa berdolak-dalih dan mencari alasan lain kononnya projek tersebut akan diteruskan juga tanpa menyebut dengan lebih terperinci mengenai pembiayaannya.

No comments:

Post a Comment