PERHATIAN

Kami mengalu-alukan sebarang informasi dan juga timbal balas daripada anda sekalian terutamanya mengenai isu-isu setempat di Pulau Pinang.

Mari kita sama-sama bongkar dan dedahkan pembohongan Lim Guan Eng dan DAP Pulau Pinang !!

Emelkan ke penang.umb@gmail.com

Terima kasih.

Friday, September 17, 2010

Berjuang tawan semula Pulau Pinang - YB Farid Saad


BALIK PULAU – Pemimpin Barisan Nasional (BN) perlu bersatu untuk berjuang menawan semula Pulau Pinang dan membebaskan negeri itu dari pimpinan Pakatan Rakyat (PR).

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pulau Betong, Muhamad Farid Saad berkata, pemimpin muda dan veteran sewajarnya bergabung sebagai sebuah keluarga untuk memastikan impian itu dapat dicapai.

“Pemimpin pelbagai generasi dari muda sehinggalah veteran sewajarnya berusaha untuk meraih kembali kerusi di dalam pilihan raya yang akan datang.

“Strategi perlu disusun dan selain itu, kita perlu meningkatkan semangat setia kawan dan bersatu untuk meneruskan perjuangan ini,” katanya ketika ditemui di majlis jamuan Aidilfitri di Dataran Tok Sudin, Kampung Jalan Bahru, semalam.

Terdahulu, media melaporkan Pengerusi Gerakan Pulau Pinang, Dr Teng Hock Nan menyatakan bahawa BN tidak mampu merampas kembali kepercayaan rakyat dalam Pilihan Raya Umum Ke-13.

Muhamad Farid berkata, pemimpin senior tidak sewajarnya mengeluarkan kenyataan sedemikian malah sewajarnya berusaha membangkitkan kembali semangat perjuangan BN.

“Malah, saya sendiri sebagai pemimpin muda tidak berhenti berjuang untuk meningkatkan keyakinan rakyat agar misi menakluk negeri ini dapat diteruskan,” katanya.

No comments:

Post a Comment