PERHATIAN

Kami mengalu-alukan sebarang informasi dan juga timbal balas daripada anda sekalian terutamanya mengenai isu-isu setempat di Pulau Pinang.

Mari kita sama-sama bongkar dan dedahkan pembohongan Lim Guan Eng dan DAP Pulau Pinang !!

Emelkan ke penang.umb@gmail.com

Terima kasih.

Tuesday, July 27, 2010

Gempar !! Bukti video pembohongan Guan Eng

nama nya tertera di sofa

Bukti Guan Eng dapat kerusi di majlis perasmian
keretapi bukit bendera


Seperti yang dijanjikan jam 12 tengahari , PB dan beberapa rakan blogger seperti Pisau , MIM dan Unit Media Prmtg Pauh akan mendedahkan penipuan , pembohongan dan kebenaran sikap sebenar syaitan bertopengkan khalifah agung PAS .





Video ini menunjukkan Guan Eng sendiri yang mengatakan perkataan " lidah biawak" kepada SDO Nik Ali Mat Yunus !!!!

Siapa yang BERBOHONG dan KAKI PUSING ??? GUAN ENG atau NIK ALI ??

Memang tahap celaka la seorang pemimpin yang menjadi Ketua Menteri seperti Guan Eng yang berani secara terang-terang berbohong untuk menutup kesalahan dirinya . Beliau memperalatkan DAPSY nya untuk untuk pertahankan dirinya dengan menyerang Nik Ali kononnya berbohong dan melakukan fitnah .

Tetapi bukti yang Guan Eng tinggalkan melalui video ini di malaysikini tidak hilang . Dia ingat dengan mengarahkan mereka delete video ini sudah boleh beliau diberi lesen untuk fitnah dan saman Utusan dan Nik Ali . Nampaknya Guan Eng sudah KANTOI dalam pembohongannya !!

Kalau setakat penjawat awam spt Nik Ali berani Guan Eng bohong , entah apa yang Guan Eng perbodohkan dan menipu lagi rakyat PP terutamanya orang Melayu dalam PAS dan PKR yang sentiasa memuja dirinya sebagai Khalifah Umar Abd Aziz .

Ini baru satu bukti pembohongan Guan Eng kepada rakyat yang dibuat secara terang terangan,banyak lagi pembohongan dan penipuan yang belum didedahkan.

saman jangan tak saman !!

No comments:

Post a Comment