PERHATIAN

Kami mengalu-alukan sebarang informasi dan juga timbal balas daripada anda sekalian terutamanya mengenai isu-isu setempat di Pulau Pinang.

Mari kita sama-sama bongkar dan dedahkan pembohongan Lim Guan Eng dan DAP Pulau Pinang !!

Emelkan ke penang.umb@gmail.com

Terima kasih.

Saturday, March 26, 2011

Video seks : Kenyataan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri P.Pinang



Kemunculan video seks yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim kini menjadi kemelut dan isu baru dalam negara, sekaligus menjadi perhatian masyarakat akar umbi, menjadi persoalan yang menarik untuk mengetahui kesahihan video tersebut.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Pulau Pinang, Datuk Zainal Abidin Osman berkata, kini ia melibatkan banyak pihak terutamanya individu yang disebut itu mempunyai ramai kenalan, sahabat dan penyokong di Pulau Pinang.

"Oleh itu, bagi pihak UMNO Pulau Pinang, saya berharap perkara ini dapat diselesaikan dengan segera kerana kita perlu melihat ke depan, mengenai kesejahteraan rakyat, pembelaan dan perkhidmatan kepada rakyat, isu-isu sosial, ekonomi dan isu-isu yang boleh membawa kepada kebaikan negara secara keseluruhannya dalam kita mengorak langkah menjadi negara maju pada tahun 2020 yang hanya tinggal sembilan tahun sahaja lagi.

"Jadi kita tidak boleh membawa pemikiran kita untuk terlalu tertumpu kepada perkara-perkara yang agak negatif, tapi eloklah kita bagi tumpuan kepada yang boleh membawa kita ke hadapan untuk kita maju dan berjaya," ujarnya kepada UMNO-Online mengulas isu video seks yang mengaitkan pemimpin pembangkang baru-baru ini.

No comments:

Post a Comment