PERHATIAN

Kami mengalu-alukan sebarang informasi dan juga timbal balas daripada anda sekalian terutamanya mengenai isu-isu setempat di Pulau Pinang.

Mari kita sama-sama bongkar dan dedahkan pembohongan Lim Guan Eng dan DAP Pulau Pinang !!

Emelkan ke penang.umb@gmail.com

Terima kasih.

Sunday, April 10, 2011

Pelancaran Program JOM Pemuda Barisan Nasional di Pulau Pinang

Malam kelmarin merupakan pelancaran program JOM Pemuda BN  peringkat negeri P.Pinang di Sunway Convention Centre di Sbrg Jaya yang dirasmikan oleh Ketua Pemuda Barisan Nasional ,  YB Khairy Jamaluddin   . 







Khairy Jamaluddin juga tidak melepaskan peluang menyelar sikap  kerajaan DAP diketuai Guan Eng yang beliau sifatkan kerajaan yang cakap tak serupa bikin dalam isu pemberian tender projek  Wifi kepada sebuah syarikat baru-baru ini.



KJ mahu Pemuda BN negeri menjuarai isu-isu rakyat negeri ini dan bongkarkan 
janji-janji yang tidak ditunaikan kerajaan Pakatan selepas 3 tahun memerintah



Datuk Musa Sheikh Fadzir memberi kata-kata semangat kepada Pemuda BN negeri supaya bangkit dan gempur kerajaan DAP yang diketuai Ketua Menteri Pembohong , Guan Eng yang menindas dan zalim kepada rakyat P.Pinang .


Ketua Pemuda UMNO P.Pinang yang baru, Ir Shaik Hussein  mahu Pemuda BN di negeri ini diberi perhatian oleh pusat kerana di negeri inilah tempat dan kubu kepada pemimpin pembangkang seperti Karpal Singh , Anwar Ibrahim dan Guan Eng. 

Formula beliau mudah ,   jika kubu kuat mereka tumbang maka negeri-negeri yang lain yang ingin ditawan pembangkang akan lebih selamat sikit.  Pemuda BN juga berikrar akan buat Guan Eng tidak senang duduk memerintah negeri dan akan terus memainkan isu-isu berkaitan masalah rakyat negeri yang tidak dipandang kerajaan DAP .


 Pemuda UMNO P.Pinang menaja 5,000 naskah percuma akhbar Utusan 
untuk beberapa sekolah di P.Pinang


Tajaan bola takraw oleh syarikat Gajah Emas kepada Pemuda UMNO P.Pinang 










Kehadiran ramai  ahli Pemuda BN di P.Pinang menandakan gerakan momentum untuk menghadapi PRU 13 semakin dirasai bagi menggempur kubu kuat pembangkang di P.Pinang

No comments:

Post a Comment