PERHATIAN

Kami mengalu-alukan sebarang informasi dan juga timbal balas daripada anda sekalian terutamanya mengenai isu-isu setempat di Pulau Pinang.

Mari kita sama-sama bongkar dan dedahkan pembohongan Lim Guan Eng dan DAP Pulau Pinang !!

Emelkan ke penang.umb@gmail.com

Terima kasih.

Saturday, March 19, 2011

Tiada Wifi Percuma : Berita malang untuk rakyat Kepala Batas & Tasek Gelugor

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO P.Pinang , Dato Zainal Abidin Osman hari ini mempersoalkan tindakan kerajaan negeri DAP yang tidak memberi kemudahan perkhidmatan WIFI Percuma di  tiga kawasan Parlimen yang bukan milik Pakatan Rakyat  ( Kepala Batas , Tasek Gelugor & Nibong Tebal  ) .
Beliau menganggap kenyataan dikeluarkan oleh Jeff Ooi iaitu orang kanan Guan Eng merupakan hukuman kepada rakyat kawasan berkenaan  yang mengundi BN .

1 comment:

  1. Tindakan halus ini bersamaan dengan Singapork. Di Singapork semua perkhidmatan di kenakan bayaran sebabnya negara kecik maka tauke tauke China perlu di gemukkan.

    Apa saja di Singapork adalah wang.

    Contoh, mengenai membawa masuk rokok kedalam negara asing. kabanyakan negara benarkan kita bawa masuk rokok dalam 3 kartun begitu.

    Di Singapork sebungkus 20 batang tu saja boleh. Lain kena cukai tembakau. Mengapa begitu? Rokok di sana mahal dan apa kah tujuannya? Melindungi peniaga China di Singapore.

    Kelihatannya sedikit sebanyak LGH menunjukkan ada hubungan dengan Singapork. Kira macam tersasul la tu?

    ReplyDelete