PERHATIAN

Kami mengalu-alukan sebarang informasi dan juga timbal balas daripada anda sekalian terutamanya mengenai isu-isu setempat di Pulau Pinang.

Mari kita sama-sama bongkar dan dedahkan pembohongan Lim Guan Eng dan DAP Pulau Pinang !!

Emelkan ke penang.umb@gmail.com

Terima kasih.

Monday, February 1, 2010

Gerai peniaga Melayu dalam Parlimen Anwar sendiri pun dirobohkan


Gerai peniaga Melayu menjual buah di Jalan Permatang Pauh
dalam parlimen Permatang Pauh dirobohkanoleh Guan Eng




oleh : adik spy leman

Itulah persoalan yang bermain benak fikiran peniaga Melayu di Permatang Pauh yang kebanyakkannya penyokong kuat Anwar apabila nasib mereka kini ibarat telur di hujung tanduk yang kini terpaksa berdepan dengan MPSP dan Guan Eng yang bila-bila masa akan merobohkan gerai –gerai mereka.

Apabila melihat gambar rakan mereka iaitu peniaga gerai buah di Jalan Prmtg Pauh yang dirobohkan oleh Pejabat Tanah & Daerah SPT dan MPSP atas arahan Guan Eng , di mana Anwar dan Wakil Rakyat mereka iaitu Dr Mansor dan Salleh Man untuk membela mereka ??

.Anwar pulak sekarang ini memang tak akan jenguk la gerai hang pa semua dirobohkan kerana beliau kini sedang menghadapi masalahnya lagi besar iaitu kes liwat dengan Saiful . Itu 2 orang YB boneka DAP memang tak boleh pakai kerana sekarang te lah mabuk kuasa iaitu seorang Pengerusi PUZ dan Timbalan YDP Maipp.

Zahrain kuat mengkritik Guan Eng kerana berjuang untuk isu inilah sebenanrnya iaitu membela nasib peniaga Melayu .Samada wayang @ drama oleh Zahrain itu belakang kira tetapi beliau nampak Guan Eng dan kerajaan negeri jelas banyak menindas orang Melayu di PP dan sekarang ini isu gerai peniaga Melayu dirobohkan . Tetapi masih ada lagi Melayu Pakatan yang masih mempertahankan Guan Eng seperti beberapa blog pembangkang dan juga pemimpin2 PKR dan PAS di PP .

Kepada peniaga-peniaga Melayu di Prmtg Pauh ini , hang pa sendiri yang jerut leher anda sekarang terima lah padahnya . Terpersona sangat dengan lakonan Anwar dan slogan Dari Permatang Pauh Ke Putrajaya , ambil lah habuan hang pa sekarang !!

Orang tua dulu-dulu sudah cakap DAP ini tidak boleh percaya , anti Melayu dan parti perkauman tak mau dengar…

Sekarang Sudah tidak berguna lagi , nasi sudah jadi taik pun .. .. Menang Sorak , Kampung tergadai ..


*** Adik Spy leman melaporkan dari stesyen minyak Petronas , Taman Pauh Indah .

No comments:

Post a Comment