PERHATIAN

Kami mengalu-alukan sebarang informasi dan juga timbal balas daripada anda sekalian terutamanya mengenai isu-isu setempat di Pulau Pinang.

Mari kita sama-sama bongkar dan dedahkan pembohongan Lim Guan Eng dan DAP Pulau Pinang !!

Emelkan ke penang.umb@gmail.com

Terima kasih.

Monday, February 1, 2010

PKR mohon cerai taklik dari Khalifah Guan Eng

oleh: pejuang bangsa

Datuk Zahrain Hashim terus menerus menyerang kerajaan PP diketuai Khalifah Guan Eng . Walaupun beberapa pemimpin Pakatan seperti Dr Mansor dan Pengerusi DAP PP mempertahankan Guan Eng dengan membelasah balik Zahrain , tetapi nampaknya drama ini semakin menarik .

Semalam Zahrain menggesa kepimpinan tertinggi PKR mengkaji semula kedudukan dan kerjasama parti itu dengan DAP di Pulau Pinang. Samada hanya drama saja atau tidak pun , gesaan ini merupakan tindakan yang serius dan boleh menggugat kerjasama dalam Pakatan .

Zahrain hari ini sekali lagi menyerang Guan Eng dengan mendakwa dasar yang dibawa oleh beliau banyak menindas dan zalim terhadap orang Melayu hingga memberi masalah kepada pemimpin PKR yang kebanyakkan menjadi Adun dan bertanggujawab terhadap kawasan mereka dan orang Melayu .

“ Guan Eng kata di khalifah , khalifah apa ini kalau gerai- gerai tanpa lessen milik peniaga Melayu ditarik balik dan premis mereka dirobohkan

Selain itu beliau juga percaya ramai lagi pemimpin dalam Pakatan yang bersetuju dengan kenyataannya bahawa Guan Eng seorang yang diktator .

“ Siapa yang kenal lama dengan Guan Eng pasti tahu apa yang saya cakap itu memang benar , jadi cukup-cukuplah daripada nak terus mempertahankannya .

Nampaknya sindirin tajam ini pastinya ditujukan kepada Dr Mansor yang sekarang mabuk kuasa menjadi TKM 1 hingga sanggup menjadi boneka kepada Guan Eng .

Selain itu, Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Ali Rustam juga sependapat dengan dakwaan Guan Eng adalah seorang pemimpin diktator dan cauvinis dan itulah sifat sebenarnya . Menurutnya , DAP Melaka sendiri tidak pun tak nak beliau hingga menyebabkan beliau tewas ketika bertanding jawatankuasa DAP Melaka .

“DAP Melaka pun tak nak beliau , orang Melaka pun tak nak dia . Mereka tahu Guan Eng seorang yang kasar , autokrasi , kuku besi , cakap dia sahaja yang betul dan cakap orang lain semua salah “Datuk Seri Ali Rustam

Amat malang sekali negeri Pulau Pinang mendapat pemimpin seperti Khalifah Guan Eng sebagai Ketua Menteri yang zalim ,diktator ,kuku besi , autokrasi ,cauvinis dan berfikiran komunis . Hingga hari ini , Guan Eng masih lagi membisu dan takut untuk menjawab tuduhan Zahrain dan hanya menggunakan balaci-balacinya sahaj untuk berdepan dengan Zahrain .


GUAN ENG HARUS LETAK JAWATAN !!!

PULAU PINANG LEBIH AMAN TANPA KHALIFAH GUAN ENG !!

No comments:

Post a Comment