PERHATIAN

Kami mengalu-alukan sebarang informasi dan juga timbal balas daripada anda sekalian terutamanya mengenai isu-isu setempat di Pulau Pinang.

Mari kita sama-sama bongkar dan dedahkan pembohongan Lim Guan Eng dan DAP Pulau Pinang !!

Emelkan ke penang.umb@gmail.com

Terima kasih.

Monday, February 22, 2010

Pas terdesak bantah program kebajikan UMNO Juara Rakyat



Beruk2 PAS bantah program pengagihan sumbangan kepada anak2 mereka ,
warga emas , ibu tunggal dan golongan OKU



Ketua Pemuda PAS PP , Sdr Yusri merupakan kepala demo


" Panggil UMNO dan Arif Shah keluar " itu kata-kata makcik PKR ini yang cukup
marah betul dengan UMNO buat program kebajikan kepada orang miskin dan
warga emas .




FRU berkawal di depan sekolah


program kebajikan untuk rakyat membuatkan PAS gila meroyan
hingga sanggup buat bantahan





UMNO telah zalim kepada anak-anak kita yang mengaji di sekolah ?? ini cakap pakai akal tak ?


PB hari ini mendapat panggilan dan sms daripada ramai geng Pemuda UMNO Prmtg Pauh yang suruh turun ke program UMNO Juara Rakyat di Sek Keb Bukit Indera Muda yang kecoh kerana ada puak2 kopiah putih buat demo . Jangan bimbang semua , gambar2 keseluruhan program UMNO Juara Rakyat ini semua PB telah ada dan dikirimkan oleh member yang bertugas di sana tadi .Gambaran mengenai suasana dan info cerita disebalik tabir demo PAS pun sudah dapat.

Gambar di atas ini adalah demo puak2 PAS yang membantah Program Kebajikan UMNO Juara Rakyat anjuran UMNO Prmtg Pauh yang diadakan di Sekolah Keb Bukit Indera Muda. Hari ini juga Anwar Ibrahim CIFUT ada program rumah terbuka PKR sempena Tahun Baru Cina di Prmtg Pauh .

PB nak tanya apa tujuan sebenar puak2 PAS dan PKR yang sanggup berdemo di tengah panas kononnya untuk membantah program UMNO di sekolah ini ??

PAS beri alasaan tindakan UMNO Prmtg Pauh yang buat program di sekolah telah menzalimi anak-anak orang kampung di situ untuk yang ingin belajar menuntut ilmu . Wahai pencacai PAS , hang ni cakap pakai akal ke tak ?? Cakap seperti ini semua ayat-ayat longkang dalam haprak daily ..


Adakah salah program kebajikan untuk rakyat ini diadakan iaitu memberikan bantuan barangan keperluan kepada warga emas, ibu tunggal dan juga kerusi roda untuk orang OKU ??

Memberi sumbangan kepada murid-murid sekolah itu yang miskin itu zalim ke wahai pencacai kopiah putih PAS ??


Yang pasti , demo PAS hari ini bukannya pasal guna sekolah .Walaupun ada rakan PB beritahu bahawa timbulnya bantahan ini adalah bermulanya daripada gerakan bantahan oleh guru-guru di sekolah itu yang berkiblatkan PAS . Tapi mujur lah pihak sekolah iaitu Cikgu Besar nya itu bukan berhati busuk seperti guru-gurunya yang dengki dengan program kebajikan UMNO ini .

UMNO dan kerajaan sebenarnya telah menggunakan sekolah sebagai tempat program pemimpin bersama rakyat sudah lama dan PB masih lagi ingat ketika kehadiran Tun M ke Prmtg Pauh dalam program pemimpin bersama rakyat pada tahun 1999 dulu juga diadakan di sekolah . Anwar Ibrahim pun dulu semasa menjadi TPM dan Ahli Parlimen Prmtg Pauh juga menggunakan sekolah sebagai tempat untuk program ceramahnya pemimpin bersama rakyat .

Beruk -beruk dalam PAS sebenarnya terdesak dan meroyan bila melihat program kebajikan UMNO Prmtg Pauh ini mendapat sambutan oleh penduduk Prmtg Pauh . Apabila RISDA membina rumah -rumah baru untuk rakyat miskin dan tidak mengambil kira fahaman parti politik , PAS cemburu melihat keadaan ini dan mereka dilihat mahu mengagalkan usaha UMNO ini . Buktinya hari mereka marah dan berdemo di program kebajikan untuk penduduk kampung sendiri di Prmtg Pauh .


***Bila umat Islam PP ditindas di oleh kerajaan negeri , PAS diam .. tetapi bila buat program kebajikan dan memberi sumbangan kepada rakyat oleh UMNO, PAS meroyan seperti kera kena belacan


Link

Mari tengok beruk - spy leman


Juak pakatan hapraq maki terdesak !! Buat demo masa orang nak bagi bantuan

No comments:

Post a Comment