PERHATIAN

Kami mengalu-alukan sebarang informasi dan juga timbal balas daripada anda sekalian terutamanya mengenai isu-isu setempat di Pulau Pinang.

Mari kita sama-sama bongkar dan dedahkan pembohongan Lim Guan Eng dan DAP Pulau Pinang !!

Emelkan ke penang.umb@gmail.com

Terima kasih.

Sunday, November 21, 2010

Penyokong ISA bantah forum Anti ISA



oleh : media permatang pauh


Bertempat di KOMTAR Walk, satu forum membantah ISA telah dianjurkan oleh DAP bagi menyebarkan dakyah buruk terhadap akta tersebut tengah hari tadi.

Forum ini yang dihadiri oleh bekas-bekas tahanan ISA seperti Mat Sabu dan Hishamudin Rais bagaimanapun kurang mendapat perhatian dari masyarakat sekitar P.Pinang. Hanya lebih kurang 40-50 orang sahaja yang kelihatan mundar mandir di tempat Forum tersebut.

Forum menjadi "panas" apabila sekumpulan warga P.Pinang menyerbu ke Forum berkenaan dengan membawa sepanduk "Kami Sokong ISA". Kekacauan hampir tercetus akibat dari penyokong DAP yang menghalang kemaraan kumpulan 50 orang pro ISA berkenaan.














p/s: Ng Wei Aik, Mat Sabu dan Hishamudin Rais pucat lesi bila diasak kumpulan pro ISA ni tadi... baru depa tauu bukan semua orang P.Pinang setuju dengan depa...

1 comment:

  1. 1. Salam perjuangan daripada pengendali blog "mulutmelayu-REALITI"

    2. Blog tuan telahpun di'link'kan di blog mulutmelayu-realiti.blogspot.com untuk sebaran dan bacaan kepada pelawat-pelawat blog.

    3. Jika tuan menggunakan 'Free Feedjit Live Traffic Feed' di blog tuan sila klik "Show where visitors came from:" untuk settingnya bagi mengetahui dari blog manakah pelawat itu datang sebelum melawat ke blog tuan. Dalam lain perkataan blog tersebut telahpun menyenaraikan blog tuan itu di blognya. (Sila rujuk "Feedjit" di mulutmelayu-REALITI)

    Sekian, semoga kita sama-sama berjuang untuk Agama, Bangsa dan Tanahair kita yang tercinta ini.

    ReplyDelete